lørdag 20. august 2011








 I dag har jeg jammen laget mitt eget krydder..det er første gang det..Jeg har hatt en ganske så stor oreganoplante stående i hagen i sommer og nå klipte jeg ned alt...mens jeg skreiv dette blei jeg plutselig usikker...skulle jeg kansje ikke klippet den ned men bare dratt av bladene??(Dette må jeg sjekke ut)Vel det er ikke mye av den planta igjen nå så...Ok, jeg har hvertfall laget dette "Mors toastkrydder" ,siden det "toastes"endel her hjemme(kjekk ungdomsmat vettu.) fikk det navnet slik.Jeg har brukt oregano og hvitløksalt...".snadderi" blei det.Selfølgelig har jeg spart litt oregano til en av mine matelskede venner,så kan hun også lage sitt eget krydder.Blei jo litt inspirert av responsen jeg fikk når jeg ga bort persillebukettene..det slo vikelig an.


                                                    Fiiin lørdagskveld!!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar