søndag 8. januar 2012

God søndag!








Deilig med litt farger nå,jeg er helt avhengi av farger.Men ikke hele tiden.Siden jeg jobber mye med farger innen kunsten min ,synes jeg det er veldig behagelig å føle roen med lyse rolig farger også.Derfor har jeg delt inn boligen etter det.Inspirasjonsdelen (malerom og utstillingsrom) har mye farger mens den andre delen av huset, bærer veldig preg av ro,med hvite og grå toner.Slik har vi hatt det i mange år nå,men ikke alle har vært fornøyd med det....Spesielt barna har syntes vi har det altfor hvitt...Men så har rommene deres og andre oppholsrom for de vært veldig fargesterke gjennom hele oppveksten. Barn elsker jo farger ,så det var klart de skulle få ha det slik de ville.Men nå bryr de seg ikke lengere,fokuset er på andre ting i tenårene....Nå kommer dagens dåpsbilde,som lille Emma skal få i dag.

Dere kan kansje gjette hva slags bilmerke,pappan har sitt hjerte nærmest...Gøy å få inn slike innslag.Håper de har en strålende dag,og at mor,far og selfølgelig lille Emma vil glede seg over dette bildet i fremtiden.Sola skinner her i dag,måtte den skinne på alle dere der ute også!

           Klemmer fra Vibeke

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar