tirsdag 19. juni 2012

Jeg ser rødt.....

Men ikke på den negativ måten altså...:))Neida jeg er bare blitt så glad i å bruke rødt ute nå for tiden. Tror disse herlige bærene inspirerer meg jeg.....


Jeg har leeenge gått å sett på disse linputene,teppet og duken i samme, en stund nå...og i dag satt pengene litt "løst"kjente jeg og slo til..Er det engang i året jeg føler meg litt "rik" så er det når man har fått feriepengene..hi,hi Og følelsen av å spandere noe på seg selv er veldig god akuratt da:)))Jammen synes jeg man fortjener det også:)))





Tenk om ikke lenge nå står duftyasminen i full blomst bak her...å tenk dere det da..(Da blir det et nytt bilde herfra denne kroken:)Også et tips! Jeg er veldig glad i steiner og skjell,og har samlet masse gjennom årens løp etter mange ferier i deilige Danmark. Disse bruker jeg mange steder både inne og ute.Dette er fra et blomsterbed jeg har,akkurat her i dette bedet er det lite jord og for å runde av bedet har jeg laget en liten samling av nettop skjell og steiner.Veldig dekorativt og spennende for de minste har jeg skjønt...for hver gang man har besøk av søte små blir de sittende her å kikke og føle på skjella og de glatte steinene.Selfølgelig ender det opp med at de får ta med seg noen hjem:)))


Endelig en herlig sommerkveld....Å dette har man virkelig lengtet etter:)



Håper dere der ute også har opplevd litt smak av sommer på en eller annen måte også !KLEM!











9 kommentarer:

  1. Å snakk om SOMMER kjære venn!
    Dette er så nydelig at jeg måtte se det" om at og om at"
    Kan tenke meg at pengene "brenner"i lommen ja...hi,hi,vel fortjent og det er så kjekt å unne seg noe fint.
    Måtte bare rett innom,skal se kostymedrama på nrk nå....NEI, Collin er ikke med!

    Ha en vidunderlig kveld da snuppa!
    Smil og enda en klem;)

    SvarSlett
    Svar
    1. Det er så morro at du også liker å se på dette,bare elsker kulissene de beveger seg i:)))England er vel herlig,drømmer om en tur til landsbygda mellom små koslige overgrodde hus jeg...sukk!! Kos og klem

      Slett
  2. Herlighet så skjønnt og vakkert. Så nydelig alt sammen. Jeg fikk lyst å se litt rødt jeg og.. hihihehe...

    Linputa og det var kjempefint. Passer så godt sammen med alt det andre du har.
    Og fine steiner og sjell.
    Du er så flink og søt.

    Klem fra Margareth:)

    SvarSlett
  3. Hei på deg!!!
    Så fine og søte bilder!!!
    Jeg samler også skjell og stener når vi er på ferie i Danmark. jeg pynter med de på badet.
    Nå skal vi snart på ferie til Danmark igjen, og jeg gleder meg veldig!
    Blir nok noen stener og skjell med hjem denne gangen også. Håper også og finne noen interiørskatter....

    SvarSlett
    Svar
    1. Ja er det ikke fantastisk å være i Danmark:)Elsker det landet ,og kunne gjerne bodd der..Så sterk dragning føler jeg altså til det landet .I sommer skal vi desverre ikke dit,men vil gjerne prøve en tur til høsten. Da blir det mere steiner og skjell på meg også:))

      Slett
  4. Jag blir så sugen på jordgubbar när jag ser dina vackra bilder. Jag förvånats över att dina bilder alltid är så soliga. Har ni aldrig regn och mulet i Norge? Önskar dig allt gott, njut av bären om du inte redan har gjort det!
    Kram Raina

    SvarSlett
  5. Takk snille Raina :))Vi har nok hatt mange fine solrike dager ja,men varmen lar vente på seg...Men bare det er sol er jeg faktisk glad:)
    Ønsker deg en strålende dag!

    SvarSlett
  6. hvor ser det bare dejlig sommerligt ud, bliver i godt humør, af sådan nogle billeder :)
    Nyder også selv det dejlige vejr i haven, på taressen og i min lille pavillion :)
    god aften jeanett

    SvarSlett