søndag 5. mai 2013

Sukkersøtt!

Hei alle sammen! I dag har vi hatt en nydelig vårdag her i Telemark og jeg har plukket hvitveis å kost meg i sola.Åh så godt det er med slike fine fridager,det blir det energi av.....:) I dag byr jeg på noen vårlige og ganske så sukkersøte bilder,her blir det nyheter fra Green Gate og gamle skatter i rødt....:)

Disse eggeglassene er nye og det er klart man skal ha vårblomster i slike eggeglass:) "Helledussen" sier jeg bare.......



Disse gamle kopphåndklene i rødt er både franske og svenske...ja dere vet jeg er glad i de:)))

Den gamle sukkerboksen fant jeg på sommeren store markedsdag i Brevik. Fantastisk morro å besøke denne lille byen ,hvor folk har garasjesalg fra husene sine og boder på torget..Gleder meg alerede til neste marked:)
Rød rutete tror jeg aldri kan gå av moten....Tenk hvor mange år det har eksistert,vi skal gå laaaangt tilbake når det først kom.Ja jeg blir hvertfall aldri lei:)

Ja det er veldig søtt ,men blander man det med litt gammelt og slitt blir det supert synes jeg:) Vil ønske alle en herlig ny uke,ikke mange arbeidsdager på denne damen denne uken,mandag,tirsdag også FRI!!!Helt til neste mandag,åh! det kan vi LIKE det:))) KLEM VIBEKE

24 kommentarer:

  1. Ååååååååå, jeg bare ELSKER Greengate og jeg har mye i både den røde og blå serien her. La meg til som følger her jeg. Håper det er greit?

    Klem, Anne :)

    SvarSlett
    Svar
    1. Veldig velkommen skal du være Anne:)
      Klem Vibeke

      Slett
  2. Hei Vibeke
    Så mye fint du har i rødt!
    Skikkelig nostalgisk og koselig:)
    Det passet så fint sammen med den lyseblå fargen:)
    Nydelige bilder!!
    Klem fra Reidunn

    SvarSlett
    Svar
    1. Gøy å prøve ut med litt andre farger til,utrolig mye som kan funke sammen:))Ha en fin fin dag Reidun:)

      Slett
  3. So lovely, red with white and the flowers. Have you cut them in the forest?

    Have a nice week
    Hugs from Holland
    Patricia


    SvarSlett
    Svar
    1. Thank you:)The flowers grows in my garden:)))
      Hugs Vibeke

      Slett
  4. Underbara bilder som gör en glad i hjärtat! ❤
    Kram!
    Jenny

    SvarSlett
    Svar
    1. Du gjør meg glad i hjertet med dine alltid gode tilbakemeldinger Jenny:)Klem Vibeke

      Slett
  5. Åh, enig! Søtt, søtt og søtt! Det er sjelden jeg bruker rødt i interiøret, men jeg synes bare det er sååå koselig! Nydelige bilder du har tatt! Og du...så vakre bilder du har i innlegget under her også. Flinke, flinke Vibeke ;-)

    Her har vi hatt en nydelig dag i dag. Håper solen har vært hos dere også ;-)

    Og...jeg håper jeg får anledning til å komme på loppemarkedet og utstillingen din i juni. Det hadde vært så gøy!

    Ha en super kveld!

    SvarSlett
    Svar
    1. Å JA!Det hadde bare vært supert om du ville tatt turen,så gøy det hadde vært,snill deg:)))Klem Vibeke og god kveld til deg også:)))

      Slett
  6. Hei vennen:)
    Ja, søtt er det men som du sier så blir det utrolig flott med at man blander litt gammelt inn, så får det en helt annen effekt:)
    Likte det utrolig godt og det røde minner meg om tiden som kommer med bær osv:)
    Nydelige bilder vennen:)
    Det hadde vært helt utrolig å komme til utstillingen din:) det skal jeg jammen få med meg, send meg en mail om tid og sted så vil jeg helt klart prøve det:)
    Sov godt vennen:)
    Klem Merete

    SvarSlett
    Svar
    1. SÅ morro det hadde vært Merete om du ville tatt turen til min sommerutstilling i år.Jeg skal sende deg en mail!Vi snakkes og jeg gleder meg til pakke fra din lekre lekre butikk:)Klem Vibeke

      Slett
  7. Svar
    1. Tusen takk:)Blomster og litt green gate er ikke en feil kombinasjon:)Klem Vibeke

      Slett
  8. So pleased to discover your blog (through Nelly Vintage home) and to be your newest french follower and to insert you in my shabby blog roll. I love green gate to, though I never use red (only pink) but I thing in Norway you need sometimes strong colours !!
    I'm going to visit a little more your blog.

    xoxo from PARIS

    Joëlle

    SvarSlett
    Svar
    1. Welcom as my new follower Joell:) Yes,I like to bring some strong colours into this sweet design of Green gate,it makes a fresh contrast I think:)Hope you have lovely spring days in wonderful Paris:)))Hugs Vibeke

      Slett
  9. Så fine billeder du viser som altid.
    Det er altid en fornøjelse at besøge din dejlig blog.
    Den anden dag var jeg rigtig rundt på bloggen og kigge det hele igennem.
    Så fine malerier du maler.
    Blev meget inspireret.
    Og den nydelige skrift du har.
    Blev helt misundelig (på den gode måde).
    Du har så mange dejlig og fine talenter.
    God dag til dig.
    Klem Lonni

    SvarSlett
    Svar
    1. Å Lonni,TUSEN TAKK!Det var veldig hyggelige ord som jeg setter stor pris på:)Ja nå kan du tro jeg svinger pendselen hver dag,for snart har jeg sommerutstilling.Gleder meg masse!
      klem Vibeke

      Slett
  10. Å søte snupp!
    Ja dette var jo bare herlig nok en gang vennen.
    Du er min ynglings stylist i hele verden og du har den nydeligste blog som finnes!

    Ha en søt kveld!

    Søt klem til en enda søtere dame :):):)

    SvarSlett
    Svar
    1. Vakre menneske du Camilla...tusen tusen takk min skjønne venn:)
      Måtte du ha en god dag i dag,vi snakkes snart vi:)KLEM på KLEM Vibeke

      Slett
  11. Åhhh...jag tror jag dör en smula...så himla fina bilder !!!
    Du är så otroligt duktig på att hitta dom rätta färgerna och fånga olika material i vackra stilleben !

    Stor kleeem till dej !

    SvarSlett
  12. Åh vilka vackra bilder!
    Ha en fin kväll!
    Kram/Lena

    SvarSlett
  13. Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.

    SvarSlett
  14. Love this post!
    I love the pretty floral dishes and the vintage linens.
    Beautiful photos.
    Thank you for sharing.
    Best wishes from the US.
    Elizabeth

    SvarSlett