mandag 16. september 2013

Romantic corner...


Velkommen til "The romantic corner" her i dag. Det blir en titt i franskt,hvitt og grenroser...DET blir det "romatikkfeelig" av :)







Som mye av de andre emaljerte gamle tingene jeg har, er denne gamle sukkerboksen kjøpt hos min favoritt butikk "Gammel kjærlighet". Sjoukje som driver denne butikken er opprinnelig fra Nederland men har bodd i Norge i mange år.Hun reiser ofte til Nederland og henter gamle skatter fra Belgia og Frankrike som selges på lokale markeder der nede. Å Kjære tid! Hadde  vært en drøm å få vært i Sjoukje sine sko på en slik plass.....:)




Husker dere denne lille gamle franske terrinen som jeg fikk for 20 kr ? Klart den fortjerner å bli litt "pimpet"opp den også med en søt liten roseknopp.
KLEM VIBEKE



9 kommentarer:

  1. Nydelige bilder og vakre roser!! Du er så flink til å skape herlig stemning på bildene dine!! 20 kr for den lille terrinen? For et kupp!!! Heldige du:))
    Ha en strålende dag! Klem

    SvarSlett
  2. Å finn frem luktesaltet.....stoooor dose takk!
    Herlighet for et vakkert innlegg!
    20kr for den terrinen????? SÅ gøy!
    Nå ble jeg inspirert her.....fikk lyst på hvitt......
    Ha en skjønn dag vennen og TUSEN TAKK for så herlig melding:)

    Smask og klask:)

    SvarSlett
  3. Jeg må nok finne frem luktesaltet jeg også...for dette var bare heeelt nydelig, Vibeke!!! Du er en mester med detaljene!!

    Ha en fortsatt fin dag, klem fra Jorunn

    SvarSlett
  4. Vilka underbara bilder!!

    Kram Madame Edith

    SvarSlett
  5. Fortryllende vakkert :)
    Kjempe kos å titte inn på disse nydelige bildene på en regnfull dag:)
    Ønsker deg fortsatt herlig uke
    Klem Merete

    SvarSlett
  6. Hvor ligger denne butikken du skryter så av? Man blir jo nysgjerrig! ;-)

    SvarSlett
  7. Tror det var deg jeg svarte sist også:) Men den ligger i Porsgrunn,Norrønegate 15 :)

    SvarSlett