fredag 6. mars 2015

Forglemmegei.....

Da jeg kjørte fobi blomsterbutikken her forleden ble det nesten bråstopp....for der sto jammen noen Forglemmegei å LYSTE opp blant de tradisjonelle løkblomstene....Jeg måtte jo bare ha med noen hjem. Jeg har hatt denne blomsten som er klar favoritt siden jeg var ei lita jente..de er jo i herlig BLÅ vet dere....:)

 Jeg elsker tekopper og har gjerne to av hver...her en herlig blanding i lys blå :)
De mønstrete koppene er fra Kremmerhuset og de andre er fra Home & Cottage.
 Gjenstander som går igjen her hjemme...glassflasker ,vekt og gamle kjøkkenhåndkler i blått..og alt er fra Sjoukjes Gammel Kjærlighet.
 Er så glad i denne vakre gamle vekta i min yndlings farge !













Riktig god helg alle gode der ute! Her går helgen til oppussing av en kjellerstue...og det vil komme bilder om dette etter hvert...Et rom som virkelig trengte det dette , da er det ekstra gøy å gi det et løft :)
                                                  KLEM VIBEKE

10 kommentarer:

  1. The pastel aqua sea blues/greens are my favorite color for Spring and Summer. I have been pulling mine out too. Just beautiful and fresh like the salty sea air. xo

    SvarSlett
  2. Love all the soft blues with your whites. Sooooo pretty.
    Kris

    SvarSlett
  3. Loving the blue colors this spring, Vibeke...everything you do is beautiful!

    SvarSlett
  4. I love your pics are so pretty and refreshing!
    xo

    SvarSlett
  5. It's always so beautiful here, I leave so inspired.
    I am working on my spring collections.

    Xx
    Dore

    SvarSlett
  6. Virkelig lekkert Vibeke :) Liker de duse blå tonene i bildene dine, og den metallburken var jo vidunderlig!

    Jeg starter i morgen en konkurranse: x-faktor blomsterutgaven. Den er åpen for alle skandinaviske bloggere, og målet er å få bloggene til å blomstre, og spre både glede og inspirasjon. Vi skal kåre blomster som har det lille x-tra, har du lyst til å være med på det? Det håper jeg du har, for jeg veit jo at du er glad i blomster :) Stikk over på moseplassen og les mer, og spør meg gjerne om det er noe du lurer på!

    Ellers, ha en herlig helg, håper solen skinner på deg! klem Anne :)

    SvarSlett
  7. All the shades of blue...gorgeous together!!
    Mary Alice

    SvarSlett
  8. Åhh så vackert med blått...älskar just ljusblått men är dålig på att ha det här hemma tyvärr.
    Fantastiska bilder som vanligt, man blir sååå glad!
    Kram Titti

    SvarSlett
  9. Nydelige bilder! Så koselig å hygge seg med på en søndag kveld!

    SvarSlett